Fantastische lentemarkt

Afgelopen zaterdag was het dan eindelijk zo ver. Na wekenlange voorbereiding stond vandaag de lentemarkt op het programma. Zoals bij elke lentemarkt zijn we de dag gestart met de podiumpresentaties. Klas 1 tot en met 6 lieten ons zien wat ze de afgelopen periode in de klas geleerd hebben. Ik vond het het geweldig om te zien hoe de kinderen stonden te stralen op het podium. Regelmatig kreeg ik kippenvel als er liederen gespeeld werden op de blokfluit, geweldig tweestemmig werd gezonden of als ik een 4e klasser met een geweldig engels accent een toneelstuk zag opvoeren. Na de podiumpresentaties barstte het feest los. Ouder en kinderen konden genieten van de fantastische workshops, smullen van een geweldig verzorgde catering en leuke en mooie producten kopen op de markt.

De sfeer zat er goed in! Ik heb veel blije kindersnoetjes gezien, veel belangstellenden die nieuwsgierig waren en na binnen geweest te zijn onder de indruk waren van de fijne sfeer die er hing op de school.

Naast dat deze dag op zich al gewoon geweldig was hebben we ook nog eens geweldige opbrengst. Met dit geld gaan we mooie zandbanketten kopen voor onze mooi gevormde zandbakken. De school zal zorgen voor een flinke laag nieuw schoon zand. Zo kunnen de kinderen weer heerlijk in een schone zandbak spelen.

Zoals ik ook al zei tijdens mijn openingspraatje, ben ik ontzettend trots dat ik mag werken op een school waar de ouderbetrokkenheid zo ontzettend groot is. Zonder de hulp van alle ouders, was deze lentemarkt echt niet mogelijk. Dus ook nog even via deze nieuwsbrief:

Alle ouders die op wat voor manier dan ook een bijdrage heeft geleverd aan deze geweldige dag, ontzettend bedankt!!

Met vriendelijke groet Anita Torenvlied

“Onderwijs met hoofd, hart en handen”