Inspectie

De Leeuwenhartschool  voldoet aan de kwaliteitsnormen die het ministerie van onderwijs en de inspectie stelt aan het basisonderwijs. Dat is belangrijk, maar voor ons geen reden om achterover te gaan leunen. De kwaliteit kan altijd nóg beter en wordt niet alleen bepaald door normen van het ministerie. Omdat het vrijeschoolonderwijs naast het reguliere aanbod een breder en diepgaander pedagogisch programma aanbiedt aan de leerlingen, zijn er meerdere kwaliteiten die we moeten borgen. Samen met de samenwerkende vrijescholen Zuid-Holland zijn wij zeer actief en intensief bezig met de kwaliteitsontwikkeling en borging van ons vrijeschoolonderwijs.

Inspectierapport

Via onderstaande link kunt u het inspectierapport van de Inspectie van het Onderwijs van de Leeuwenhartschool bekijken:

Waar zijn we trots op?

Van de onderwijsinspectie kregen we positieve feedback op de overgang van ons primaire onderwijs naar het voortgezet onderwijs. Ook kregen we terug dat er veel ruimte is voor onze leerlingen om onderzoekend te leren. Twee dingen waar we bijzonder trots op zijn.

Vragen?

Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen. Of bekijk of uw vraag tussen onze veelgestelde vragen staat.